Herregud!

Ja så känns det när jag nu skriver i min blogg. Det var alldeles för länge sen jag var inne och skrev. Allt är ju tipp topp. Min resa bär vidare på nya uppdrag. Min viktresa är inte slut ännu och den kommer aldrig ta slut. Jag har nu kommit ner på 89,6 kg. Ja så är det så jag har mindre än 10 kg kvar till deras målvikt. (Läkarens alltså) Jag är helnöjd och som vanligt är jag super glad. Det näst bästa jag gjort i mitt liv. Det bästa är ju Emma så klart. Jag äter och dricker allt men med måtta så klart. Det känns som jag fått ett nytt liv som jag aldrig trodde jag skulle få. Jag känner mig pigg, snygg och fräsch. Ja det känns helt underbart.

Imorgon kommer Jenny, Emelie och Tanja hit till mig på en mysig vinkväll. Bara snacka och dricka vin. Ska bli jätte mysigt. På lördag ska jag och min älskade Mattis till min bror i Anderslöv för vi ska ut med bilen på årets sista cruising. Bya cruising. Amy ska köra vår bil och hon ska hålla lite körlektion med mig så jag också ska kunna köra bilen. Jag vågar inte riktigt ännu. Har ju kört bilen typ 4 gånger. Den är ju stor som ett skepp eller nått. Jag är alldeles för ovan men nästa säsong ska jag ta tag i detta ordentligt. Mattis blir fullvärdig meddlem i klubben på söndag om ingen röstar mot det så att säga. Sen är det min tur att kliva in i klubben. Skaffa väst och allt. Ja om jag har råd men det får jag ju fixa så klart.

Vad har hänt annars då. Jo vi har fått erbjudande om en lägenhet här i Staffanstorp. Ja vi får se om vi ska ta den. Måste kolla på den först och jämföra. För och nackdelar. Vi vill ju ha en större lägenhet och den vi ska titta på är lite större typ 4 kvm men det är ju som vi säger det beror ju på var de kvm ligger. Vi vill ha större vardagsrum och sovrum. Ja framför allt till Emma. Hon behöver ju större. Hon vill flytta och det trodde jag inte med tanke på att vi har så många av hennes kompisar här och att skolan ligger så nära men hon tycker nog det ska bli lite spännande. Vi får ju se hur det går.

Jag och Lina umgås och träffas fortfarande en del och vi pratar och sms:ar ett par gånger i veckan. Vi stöttar varandra och har det bara kul och mysigt när vi träffas. Trivs bra i varandras sällskap och jag saknar henne när vi inte ses.

Ja det var väl allt för nu! Kram till er alla

Kommentarer
Postat av: Lina

SAknar dig oxå vännen! Det är snart dax för att ta en date:)



Du är jätte duktig med allt o att du har kommit igång med simmningen..tänk om jag oxå hade kunnat göra det..

puss på dig min vän

2010-09-23 @ 19:50:32
Postat av: Sara Li

Härligt med ett nytt inlägg och underbart att det går så bra med din viktresa neråt! Snart väger du som jag. :-) KRAM

2010-09-24 @ 10:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0