Japp japp

Ja då var jag här igen! Bara kände för att sticka in huvudet och säga hej. Jag har haft en sjukt rolig helg. I fredags blev det vin kväll med Tanja, Jenny och Emelie och vi åt lite gott och drack lite vin och sedan gick vi ner på två kockar och drack lite cider och öl. Trevligt, ja men alla gillar ju inte stället och det är ju inte konstigt men det är ganska kul att gå dit ibland för man träffa en del vänner som man känner och vi träffade Sabina vår barndoms kompis. Jätte trevligt. På lördagen sen var jag uppe i tid för jag skulle iväg med Emma och handla present till hennes klasskompis. Lite bakis men det funkade och jag kom iväg sen var det bara hem om och duscha och packa för att sen åka till Anderslöv på byacrusingen. Utgick från Malmö Bulltofta och vi körde genom Bara, Torup, Svedala och Anderslöv. Så himla nice att vara ute med bilen. Sista gången för denna säsongen. Kent, min bror och Mattis skålade på i baksätet och det slutade lite illa för Mattis kan man säga. Mattis slutade på dass kräkandes men men.... Så det blev att jag fick ensam följa med min bror och Amy på festen... Och det blev jätte trevligt. Hade hur skoj som helst. Dansade och drack rom och cola. Skit nice. Roligt folk. Ja allt var super kul. Så vi åkte hem till Anderslöv vid 3.00. Bandet slutade spela 2.30 ca. Dom var jätte bra. Ja så detta var en av dom bästa helgerna på mycket länge om man då bortser från att Mattis inte kunde hänga med. Och gissa om han fick höra detta dagen efter jo för det fick han. Hahahahaha. Men men så är det!

Nu i veckan jobbar jag dagtid och natt. Lite blandat. Roligt. Imorgon ska jag med Emma på scouterna. Mysigt.

Ha det super duper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0