JA det är faktiskt sant!

Ja ni ser rätt. Ännu ett inlägg av mig på bara några dagar. Jag har nu jobbat min nyårs helg och det har känts helt ok men jag är så trött på ringsignaler och telefoner. Blä. Ja igentligen har det ju inte hänt så mycket sedan sist men ville ändå uppdatera. Jo jag gick och ramlade eller ishalkade som det kallas tydligen och det kunde gått riktigt illa. Min kropp är helt öm och vinga bruten som man säger på skånskan. Nu har jag en hel veckas ledighet framför mig och det känns helt underbart. Om vädret tillåter imorgon ska vi till varuhuset XXXL Lutz. Det är mamma som ska handla. Men vi får se hur vädret blir. Onsdag ska jag till Malmö och träffa Ivona min gamla granne och på torsdag blir det Arlövs revyn med Mattis jobb. Himla kul att bli med bjuden. Fredag är det en slappe dag och lördag e det kalas för Rasmus och Poff i Anderslöv så hela veckan är ganska fullspäckad. Med andra ord jag har att hitta på. Ska försöka städa lite emellan med om jag hinner och orkar. Idag tvättar jag och bytar lakan. Jajaja allt vardagligt tjafs. Nä nu drar jag mig ner till tvätten igen. Ha en super trevlig fortsättning på det alldeles nya året!
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0