Hola Hola!

Ja nu är det långt in i maj och jag är lika dålig på att uppdatera precis som vanligt. Ja om vi ska fortsätta där vi slutade sist ang BUP mötena så har vi haft den sista föräldra utbildningen. Ja den var väl ok. Förutom att läkaren är så utlänsk att jag knappt fattar vad hon säger. Har inget mot utlänska men då det gäller språket får jag tupp juck. Hur fan ska Emma fatta om jag får anstränga mig så pannan glöder? Ja kanske blir bra inte vet jag. Men i alla fall fick vi info och ett läkarbesök hemskickat men jag avbokade besöket då vi känner att vi vill ta det till hösten. Emma är inte sitt riktiga jag och Mattias har ett projekt på jobb som tar mycket av hans tid samt att skolan slutar snart. Vi vill i så fall prova ut ev mediciner när hon befinner sig i skolmiljö. Så i september blir det aktuellt.

Ja min vikt. Ja jag väger nu 72 kg. Imorgon är det dags att väga sig igen. Helt sjukt att man kan gå ner så mycket. Jag är oerhört glad över detta. Men mina tankar snurrar mer och mer över om jag ska göra en operation ja i självkostnads regi då. Nu har man ju blivit så pass fin så nu vill man ju bli "Het" och inte ha en massa skinn hängande. Men detta är givetvis en kostnadsfråga som är sketadyr. Har blivit nekad operation av tuttar och mage så det blir att pröjsa slälv. Nu börjar man bli girig!

Igår blev jag full värdig medlem i REALRAGGERS. Kul. Nu ska jag inhandla skinn väst och sen blir det ryggtryck vid körning av vår älskade amerikanare. Ser fram mot det super mycket då sammanhållningen i klubben är så skön. Vi har så himla kul ihopa samtidigt som det blir allvar mellanåt.

Nu blir jag snart faster för 4:de gången gillt. Ja i alla fall på storebrors sida. Vattnet gick igår för Amy så nu bara väntar vi. O ja tösen är efterlängtad. Och hon kommer bli bortskämd. Ahhhhh. Kul ska det bli.

Frida tar snart studenten. Detta ska bli super kul att få se tösen ta ett språng ut på trappan eller avsatsen på söderslättsgymnasiet. Vi ska dit på utsläppet och jag ska försöka hjälpa till så mycket jag kan innan dess. Om dom behöver. Faster finns så klart om det behövs.

Jag kommer inom kort samla bilder under årens lopp som handlar om min vikt och dom kommer läggas ut här... Uppdateras snarast!

Nä nu får det nog vara bra för ikväll. Kram på er alla vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0