Ja nu e jag här igen!

Anledningen till mitt inlägg idag är igentligen mina nya brillor! Hahahahaha! Nä det stämmer inte.... Jo jag har fått nya brillor men det är inte det,,,, Jag vägde mig i morse.... Ja tro det eller ej jag har gått ner det extra kilot jag gick upp under semestern sen dessutom har jag gått ner under 70 kg. Första gången som vuxen. Sist jag vägde under 70 var nog i nian eller typ i början av gymnasiet. Känns dö konstigt. Skumt! Emmas pappa frågade idag om jag verkligen äter riktigt bra kost med bra näring och ja jag äter mina mål om dagen. Ibland består mina mellanmål av frukt och ibland av en kopp kaffe och en glass eller en kaka. Nu är det så att jag har tagit en extra järn tablett 2 gånger denna veckan som gjort att min mage slår lite bak ut men jag vet inte om det kan vara det. Varit på toa lite många gånger senaste dagarna. hihihihi.....

En sak till måste jag dela med mig av.... Var på samtal med Emmas extra lärare idag och det kändes så jävla bra. Ursäkta min svordom men så e det. Den kunskapen som den kvinnan har angående barn med särskilda behov är fan helt overklig. Hon ska undervisa min dotter enligt metoder som är forskade. Saker som redan ska vara utprovade på andra barn med hennes behov. Jag såg redan förändring häromdagen i hennes läsning i en matte läxa utan att veta om träningen som Emma genomgår och detta pga av en metod som heter BRAVO. Helt sjukt. Så himla bra. Passar Emma kanon. Jag är så glad och det känns som en sten lättat från mitt hjärta! Hur glad som helst! Detta firar jag med ett extra glas vin ikväll! Detta är min lördag för jag ska jobba hela helgen! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0