Ja tro det eller ej!

Det är sant det är jag igen! Nu var det jätte länge sen igen! Men sommaren har bara sprungit iväg. Jag mår väldigt bra och har gjort hela sommaren. Ja just nu är jag i och för sig förkyld och har en fete vaxpropp i mitt öra som läkaren på vårdcentralen försöker lösa upp. Ja just nu är jag döv men men.....

Semestern har flytit på som vanligt. Vi var tillsammans med en del av klubben, ja brossan,Amy och Rasmus och Lillan, i Varberg på en stor bilträff och tro det eller ej så gick vattenpumpen på bilen sönder. Skit skit! Vi klarade oss hem och nu är den också bytt! Härligt och jätte mysigt hade vi det!

Den 26 maj föddes lilla Isabell. Den sötaste tösen ever ju. Ja så go hon e.... Fasters lilla gose monster. Hihihi... Bortskämd ja det har hon blivit. Jag och Emma och mamma har redan handlat en del till henne. Emma tänker på henne överallt när vi är i affärer. Aww mamma denna skulle Isabell haft. Kolla mamma! Till Isabell! Så sött. Dopet är överstökat. Jag och Isabells moster var faddrar. Och jag var så stolt. Isabell var super duktig! Och jag var hur stolt som helst.

Ja BUP ligger på is just nu. Emma har utvecklats en del under sommaren och jag hoppas att vi ska kunna fixa detta utan mediciner. Ja om det går så klart! Märker vi att hon på nått sätt mår dåligt så givetvis ordnar vi till ett besök.

Imorgon ska vi med jänken upp till Höör till TWIN LAKE RUN. Tipsrunda. Ska bli roligt! Ser fram mot detta super mycket!

Min vikt verkar ha stannat nu. Pratade med läkaren nu i sommar och jag fick mycket beröm då han såg att jag gått ner mycket i vikt. Fortfarande så att en del bara går förbi en utan att känna igen en men då får man hojta till bara. Jag väger nu 71 kg men har varit nere på 70 kg innan sommaren började. Men som jag mår nu så mår jag bra och trivs med min vikt. Hade jag opererats så hade jag ju tagit bort en del överflödigt skinn och då hade jag givetvis säkert gått ner ännu mer. Träna har jag inte gjort ännu för jag vet inte riktigt vad jag vill göra. Jo ZUMBA! Men jag vet inte var!

Frida tog studenten med buller och bång och det var så roligt att se. Hon grät sig igenom hela alltet. Och jag likaså. Hon var så rörd. Jätte lyckat.

Mattis betor börjar snart. Ja på fredag. Om en vecka så då blir man gräsänka. Trist! Men jag ska ägna mig mycket åt Emma ja om hon vill för hon börjar komma upp i åldern när det gäller mycket med kompisar och liknande.

Bilder på min viktresa kommer. Jag ska göra ett kollage och lägga ut! Jag har inte haft tiden och har inte riktigt orkat ta tag i det! Men det kommer LOVAR!

Förresten måste ju berätta att jag besökte Ullared med min mamma och vi stannade två nätter i stuga och vi hade det super mysigt. Mamma mådde bra och trivdes som fisken i vattnet. Kunde inte bli bättre. Blev dock dyrt men fick alla vinterkläder till både mig och Emma. Super kul!

Ha det så himla nice! Fortsatt trevlig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0