Herregud!

Är detta klokt. Jag bloggar ju aldrig längre. Fast jag tycker det är kul. Ska göra ett nytt försök och se om jag möjligen kan bli bättre. Har möjlighet nu när jag har appen i mo ilen som man alltid har med sig.

Ja det har hänt myyyyycket! Sen sist. Såg att mitt senaste inlägg var när jag senast köpte brillor och det har jag hunnit göra en gång till. Hahaha.
Om vi börjar med min vikt så är den stabil på ca 75 kg. Stannat där nu. Skönt. Jag är precis nyopererad efter att de tagit bort min galla. Ja en komplikation ytterligare efter min gastric bypass. Jag har ju lyckats samla på mig lite sånt. Ja inget allvarligt dock men drabbades av stress relaterad depression i slutet av 2011. Gick sjukskriven ett bra tag för detta men är ganska ok nu. Medicinerar fortfarande men det kommer jag göra ett tag framöver.
Ja och min lilla stora tjej som vuxit till sig och som börjar svalla i hormonerna är det bra med. Hon växer och är väldigt lång min tös hela 161cm. Växt om sin mormor och det ser lite kul ut. I skolan ja det funkar men inte helt. Hon är på väg upp i 5:an. Jag kan knappt fatta det. Här hemma är det mest kompisar som gäller och sen mys med mamma. Jag passar på för snart vill hon inte veta av en. Adhdn är under kontroll. Försöker hjälpa och vi kämpar varje dag och det kräver en del av oss som föräldrar. Men hon är värd att kämpa för min älskade unge. Driver en till vansinne ibland men är så fin på alla sätt och vis. Tycker alla föräldrar om sina barn så klart.
Sambo är jag fortfarande. Upp och ner gångar har alla just nu ligger vi på topp. Vi håller på att planera semester till vintern till gran Canaria playa del ingles där jag var på semester i vintras med några av mina bästa vänner. Så detta ser vi fram mot hela familjen.
Vi är ju inne i den absolut bästa tiden på året då vi kör en del med jänken. Vår pärla. Just nu driver den oss ur penga kurs. Utlägg på 10 000 är inte det jag önskar mig innan semestern men så är det ibland. Livet är underbart och jag trivs som fisken i vattnet.
Nu hoppas jag att jag kan uppdatera detta lite oftare för nu har jag ju som sagt appen i luren så då borde det bli lättare. Nu är det lunch tajm ha en fortsatt bra dag alla!
Kram från en post opererad, ont, piller knaprande tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0